Najpopularniejsze blogi rowerowe w internecie, podróżowanie rowerem, top10

Na stronie znaleźć można opisy wycieczek, popularne trasy rowerowe, są one oczywiście uzupełnione o galerie zdjęć….W zamieszczanych wpisach znaleźć można testowany sprzęt, trasy rowerowe, a nawet wskazówki dotyczące prawidłowego odżywiania. 2.

15. dzień wyprawy – 28.05.2010

Ale trzeba było go jeszcze znaleźć. Udało się w największej Szkole Rolniczej w Bułgarii na obrzeżach miasta….Trudno było znaleźć kantor po stronie bułgarskiej w Ruse (1 Euro = 1,94 Lewa). Bułgaria bardzo różni się od Rumunii. Jest bardzo pofałdowana, mijamy dużo pól i lasów.

10. dzień wyprawy – 23.05.2010

Mimo pomocy ludzi nic nie udało się znaleźć. Wyjechaliśmy kilka kilometrów za miasto i tam znaleźliśmy opuszczony camping, gdzie jeden z domków był otwarty.

Pozdrawiam z Paryża

Chciałem dojechać do Amsterdamu, ale ostatecznie następnego dnia przed 6 rano znalazłem się w Eindhoven i stąd przez Brukselę i Luksemburg docieram do Paryża….Ale w niedzielę dowiedziałem się od Marka Jakubowskiego, że jutro (22.09) jego TIR jedzie przez Berlin, a po drodze to na pewno coś bardziej interesującego znajdę.

42. dzień wyprawy – 24.06.2010

Dużo się nachodziłem i napytałem ludzi, ale nie znalazłem go w całym mieście. Ale dwie godziny nie poszły na marne – znalazłem rosyjski supermarket!

Szczyrk: narty zimą, rowery latem. Trasy narciarskie, rowerowe w Szczyrku

Znajdziesz tam wiele tras narciarskich i rowerowych, ale o tym szczegółowo opowiemy za chwilę. Najpierw trochę o innych atrakcjach, które też ci się z pewnością spodobają….Na narty w Szczyrku najlepiej z Beskid Sport Arena, ponieważ w tym ośrodku znajdziesz trasy o różnym stopniu trudności, które czynne są nawet wtedy, gdy temperatura jest dodatnia

Jak spędzić ferie w górach, kiedy nie ma śniegu? Rowery, wędrówki, co jeszcze?

To, że w naszej miejscowości nie ma śniegu, wcale nie oznacza, że nie znajdziemy go na szlaku….Warto również znaleźć hotel, w którym prowadzone są animacje dla dzieci, dzięki czemu maluchy nie będą się nudzić, a my trochę odpoczniemy.

06.10.2009 r.

Popytałem się ludzi i znalazłem fajny pokój za 25 zł w ośrodku przy stadionie….W Strzyżowie trzeba było znaleźć nocleg. Należało się śpieszyć, ponieważ robiło się ciemno i padało. Co prawda przy rynku był hotel, ale raczej nie na moją kieszeń.

47. dzień wyprawy Bałkany 2010 – 10.12.2010

Ponieważ dzisiaj jest piątek, nie mogę zbyt długo być na mieście, ponieważ zbliża się weekend i nie znajdę transportu do Czech….Proponuje, abym przez dzień pokręcił się po parkingu, a jak nic nie znajdę to wieczorem mnie zabierze. Całodniowe poszukiwania nie przyniosły rezultatu.

Blog Roku 2008

Mam nadzieję, że o stronie nie zapomnicie i dalej będziecie ją odwiedzać – może w Waszych komentarzach pojawi się jakiś fajny pomysł lub też znajdzie się kompan na kolejną wyprawę

Nowy sponsor

Jego znalezienie zapewni nie tylko pokrycie kosztów wyprawy, ale także wydania dziennika z podróży, który ma się ukazać w kilka dni po powrocie do kraju.

10. dzień wyprawy Bałkany 2010 – 24.10.2010

Musiałem tylko sobie znaleźć kolejny nocleg. Okazało się to stosunkowo proste. Poznany pod Kościołem Wacław zaprasza mnie do siebie.